پروفیل شیاردار صنعتی

تامین کننده پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی و یراق آلات وابسته پروفیل شیاردار

پروفیل شیاردار صنعتی

تامین کننده پروفیل آلومینیوم شیاردار صنعتی و یراق آلات وابسته پروفیل شیاردار

چگونه رویه ی MDF را به فریم ساخته شده با پروفیل شیاردار مهندسی وصل کنیم؟

هنگامی که شما یک میز یا یک فریم با پروفیل آلومینیوم شیاردار می سازید یکی از کارهایی که می بایست انجام دهید نصب پنلی است که روی فریم قرار می دهید. این پنل می تواند MDF، نئوپان، چوب و یا حتی ورق فلزی باشد.

در این جا در مورد شیوه ی اتصال ورق چوبی و مخصوصا MDF روی فریم صحبت می کنیم.

این را به خاطرتان داشته باشید که ممکن است وقتی که فریمتان را با پروفیل مهندسی ساختید نگران استحکام آن و یا لرزش هایش شوید. اما در بیشتر موارد این نگرانی با نصب MDF رفع می شود. MDF روی فریم شما خود می تواند نقش متصل کننده ی قطعات پروفیل شیاردار باشد و لرزش آن را تا حد زیادی بگیرد. دنبال MDF های بسیار ضخیم نباشید. آن چه در بازار به صورت عمده موجود است، ورق های MDF با ضخامت 16 می باشد. اگر طول کارتان بیشتر از 120 سانت شد فراموش نکنید که در زیر فریم یک ساپورت هم تعبیه کنید.

این تیرهای ساپورت حتی در ساخت مبل های خانگی هم استفاده می شود. یک تیر ساپورت می تواند مقاومت ورق MDF شما را حتی 2 برابر کند و از شکم دادن آن در میانه کاسته و میزان وزن قابل تحمل را بیشتر کند. 

در نصب MDF می تواند گفت که تنها یک راه اساسی دارید و آن اتصال از زیر می باشد. اتصال از رو هر چند امکان پذیر است ولی به علت عدم زیبایی و مشکلاتی که دارد به عنوان یک راهکار نمی دانیم زیرا آنگاه به چنین صحنه ای از روی میز مواجه خواهید شد.

جهت کسب اطلاعات  بیشتر در مورد  چگونه رویه ی MDF را به فریم ساخته شده با پروفیل شیاردار مهندسی وصل کنیم؟ لطفا کلیک نمایید